Zaslání z prodejny

Nedostupné zboží? NEVADÍ!

Kdy službu využít?

Mám zájem o zboží, ale nevidím tlačítko "DO KOŠÍKU". Místo toho, vidím informaci, že zboží je dostupné už jen Skladem na prodejnách.

Znamená to že zboží už se nenachází na skladu eshopu, ale je stále je možné získat ho na některých prodejnách. Zkontrolujte, zda se nenachází na Vaší nejbližší prodejně.


Jak?

Klikněte u zboží na zelené tlačítko "Vybrat prodejnu" a zobrazí se vám výčet našich kamenných prodejen spolu s reálnou dostupností vybraného zboží, kontaktem a otevírací dobou prodejny.  Dále stačí vybrat vám nejbližší prodejnu, kliknout na tlačítko rezervovat, vyplnit jméno, telefon a email, na který vám přijde shrnutí rezervace. Poté jen vyčkejte na potvrzovací email z prodejny, že rezervace proběhla úspěšně a můžete vyrazit pro zboží.

 

Žádná prodejna poblíž? Chcete zboží poslat?

Obraťte se na nás přes náš zelený chat přímo na stránkách (v pravém dolním rohu) nebo eshop@wikyhracky.cz a připojte své kontaktní údaje:

  • katalogové číslo zboží
  • jméno
  • adresu
  • telefonní číslo
  • číslo W-karty (pokud ji vlastníte)


Zašleme Vám poslední kusy až domů

  • zboží se zvýhodněnou akční cenou, můžeme zaslat max. 3 ks od každého druhu na osobu za den
  • doprava do 3 dnů od objednání na adresu zákazníka Geis přepravou
  • sledovací kód emailem (budete vždy vědět, kde zrovna Váš balíček je)
  • cena dopravy 148 Kč
  • platba při převzetí
  • možnost nákupu na Wkartu (více o Wklubu zde)