Heatmap plugin

 

Nedostupné zboží? NEVADÍ!

 

Zasílání zboží z prodejen


Kdy službu využít?

Mám zájem o zboží, ale nevidím tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU. Místo toho, vidím informaci, že zboží je dostupné už jen na prodejnách:

Znamená to že zboží už se nenachází na skladu eshopu, ale je stále je možné získat ho na některých prodejnách. Zkontrolujte, zda se nenachází na Vaší nejbližší prodejně.


Jak?

Klikněte u zboží na text ZBOŽÍ KOUPÍTE I NA TĚCHTO PRODEJNÁCH, zobrazí se pouze prodejny, na kterých zboží je. Nebo se prostě zeptejte obsluhy eshopu.


Žádná prodejna poblíž? Chcete zboží poslat?

Obraťte se na nás přes náš zelený chat přímo na stránkách (v pravém dolním rohu) nebo eshop@wiky.cz a připojte své kontaktní údaje:

  • katalogové číslo zboží
  • jméno
  • adresu
  • telefonní číslo
  • číslo Wiky kartičky (pokud ji vlastníte)


Zašleme Vám poslední kusy až domů

  • cena zboží je stejná jako cena na prodejně
  • doprava do 3 dnů od objednání na adresu zákazníka Geis přepravou
  • sledovací kód emailem (budete vždy vědět, kde zrovna Váš balíček je)
  • možnost změny místa a času doručení
  • cena dopravy 148 Kč
  • platba při převzetí
  • možnost nákupu na Wkartu (více o Wklubu zde)