Heatmap plugin

 

Nákupní rádce

Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy. V případě, že jste odpověď na svou otázku nenašli, pište nebo volejte. Rádi vám poradíme a vše vysvětlíme.


Dostupnosti:

  • Položky s uvedenou dostupností "skladem na eshopu" - lze objednat na eshopu. Tlačítko přidat do košíku je aktivní
  • Položky s uvedenou dostupností "jen na prodejnách"zboží není dostupné na e-shopovém skladu a vy si nejste schopni toto zboží objednat on-line, protože je na skladu e-shopu vyprodána. Zároveň se ale položka nachází alespoň na jedné z našich prodejen a Vy máte možnost pomocí tlačítka ověřit dostupnost zjistit, zda náhodou to není prodejna, která se nachází ve Vaší blízkosti. Skladová dostupnost nemusí být 100%, je vždy lepší zkontaktovat prodejnu telefonicky (zboží se může vyprodat, než zákazník dorazí na prodejnu...zboží může být např. odloženo pro jiného zákazníka apod.) Můžete si popřípadě zboží nechat z daleké prodejny zaslat přímo domů (postup).
  • Položky s uvedenou dostupností "není skladem" - nelze objednat ani zakoupit, jedná se ve většině případů o položky právě vyprodané.

Ceny na e-shopu a ceny na prodejnách - ROZDÍL
  • Ceny na e-shopu a na prodejnách se liší (pouze v případě katalogových akčních cen toto neplatí, katalogové akční ceny jsou stejné jak na prodejnách, tak i na e-shopu). 
  • Při nákupu na e-shopu platí uvedená "V ESHOPU" a při nákupu na prodejnách platí "CENA NA PRODEJNĚ".

Na e-shopu jsou ceny u vybraného zboží nižší, než ceny na prodejnách. Je tomu tak i proto, že zákazník na e-shopu platí poštovné, případně poštovné + doběrečné. Snažíme se o to, aby měl zákazník v podstatě stejné podmínky jak při nákupech na e-shopu, tak i na prodejnách. Na prodejnách má zákazník zase možnost čerpat 7% slevu v rámci našeho Wklubu viz. odkaz níže. Na prodejnách má zákazník možnost využívat i dalších akcí, které se týkají pouze prodejen.

Společné pro nákup na prodejnách i na e-shopu je pro registrované zákazníky tzv. 5% OBRATOVÝ VÁNOČNÍ BONUS, kdy zákazník sbírá body za své nákupy. Body se sbírají i při nákupu na prodejnách a i na e-shopu (na e-shopu je ovšem nutné, aby zákazník objednávku uskutečnil jako registrovaný zákazník přihlášením na našich stránkách). 

Zamluvení zboží na prodejnách
Pokud vidíte, že na prodejně zbývají poslední ks a potřebujete je na prodejně podržet, než na ni dorazíte, můžete si na prodejnu zavolat a sdělením katalogového čísla si zboží zamluvit. Prodejna bude chtít vědět jméno, na které má zamluvit a do kdy má zboží držet. Telefonní čísla na prodejny naleznete zde: http://www.wikyhracky.cz/html/prodejni-mista.html

 

Podrobné vysvětlení nejrůznějších a nejčastějších dotazů neleznete níže.

1) Nepřišlo mi potvrzení objednávky
Pokud Vám nedojde potvrzení objednávky na Váš e-mail do 15ti minut od odeslání objednávky, pak zkontrolujte, zda jste zadali správný e-mail, prohlédněte Vaši SPAM schránku a kapacitu Vaší e-mail schránky. Pokud toto nepomůže, potom nás kontaktujte.
 
 
2) Přišlo mi potvrzení o odeslání zboží, ale zboží nedorazilo
Zboží odesíláme ve stejný den jako informační e-mail s titulkem: "Vaše objednávka byla expedována". Objednávka by pak měla být doručena následující pracovní den. Pokud zboží nedorazí ani třetí pracovní den od obdržení e-mailu, pak si zkontrolujte poštovní schránku, zda tam není informace o tom, že Vám zboží skladují na poště ( zřejmě jste nebyli zastiženi ), případně nás upozorněte a balíček společně dohledáme. 
 
 
3) Jak dlouho je balíček na poště uložen, když nebudu zastižen doma
Balíčky jsou uloženy na poště 7 dní a máte možnost požádat o opakované doručení, po této době se zboží vrací zpět odesílateli. Pokud víte, že v určitém období si nebudete moci balíček vyzvednout, upozorněte nás a zboží Vám odešleme později. Popř. můžete objednávku stornovat a provést ji až v momentě, kdy budete k zastižení.

 
 4) Odeslal jsem objednávku, ale rád bych si ještě objednal další zboží
Pokud jste již jednu objednávku odeslal a přejete si Vaši objednávku doplnit, je nejlepší variantou vyplnit si novou objednávku, kde do poznámky uvedete tuto informaci a doplníte číslo původní objednávky. V tomto případě pokud to bude z hlediska velikosti objednávky možné, pošleme Vám jen jeden balíček s jedním dopravným. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5) Proč neumožňujeme vyzvednutí nákupů on-line na prodejnách?
Je to z toho důvodu, že i na prodejnách i na e-shopu se snažíme, aby zákazník měl stejné možností, stejné ceny. Stejně jako zlevňujeme položky pro e-shop, nabízíme to samé našim zákazníkům i v prodejně.
a) Pokud je tedy na e-shopu uvedena cena nižší, než je na prodejně, vždy má zákazník na prodejně možnost se zaregistrovat do W-Klubu a nakupovat se slevami, kterými se mu ceny na e-shopu dorovnají. Navíc má zákazník na prodejně tyto nesporné výhody:
- Má možnost si zboží "ošahat"
- Má možnost se poradit s naším zkušeným personálem na prodejně o vhodném výběru
- Má zboží ihned
- Z obratu se mu ještě počítá bonus pro budoucí nákupy 
 
 
6) Zaregistroval jsem se na e-shopu, stávám se tak i členem W-Klubu WIKY? 
ANO. Registrací do W-Klubu se automaticky stáváte členy našeho věrnostního klubu. Pro členy W-Klubu jsou pak jak na prodejnách, tak i na e-shopu vždy přichystány speciální W-Ceny, které jsou platné jen pro členy W-Klubu a registrované uživatele. Při registraci máte možnost si zvolit, zda si přejete být upozorňováni na naše novinky také e-mailem. 
 
 
7) Zaregistroval jsem se do W-Klubu přes e-shop, a chcete klubovou W-Kartu pro nákupy na prodejně?
V případě, že jste naším zákazníkem na e-shopu a chodíte nakupovat do našich prodejen, stačí jen při placení obsluze na prodejně tuto skutečnost sdělit a předat jim své identifikační údaje, jako je jméno, příjmení a e-mail, se kterým jste se registrovali do e-shopu a obsluha Vám okamžitě vydá  naši zákaznickou kartu. S touto kartou pak můžete ihned platit a dosáhnout tak slevy 7% k nákupu a 5% obratového ročního bonusu.
 
 
8) Jaké výhody má členství ve W-Klubu WIKY?
Registrace na E-Shopu WIKY nebo registrace na pokladnách našich prodejen Vás opravňuje ke:
a) slevě 7% okamžitě už při první platbě na prodejně v minimální hodnotě 200,-Kč
b) slevě 5% při dosažení minimálního obratu 3 000,-Kč / rok (vyhodnocení 1x za rok, formou poukázky)
c) speciálním cenám k vybraným položkám se slevou 20% - 90%  
 
Celková sleva je tedy 12% na nákup + dle Vašich preferencí se snažíme vybírat atraktivní položky, kterým pak přiřazujeme atraktivní ceny. Pokud si přejete být informování o těchto akčních nabídkách, nezapomeňte si při registraci zatrhnout políčko " Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení ... "
 
 
9) Jak se počítají a přepočítávají slevy a bonusové body na poukázky k nákupu?  
Počet bodů se v našem programu rovná každé utracené koruně v naší síti. Plánujeme také spoustu speciálních akcí, kde budete moci body navíc získávat rychleji. Pro výpočet bonusů však bude vždy platit: 1b = 1Kč. Minimální obrat pro dosáhnutí na obratový bonus jsme stanovili na 3000,-Kč / rok, tedy nejnižší poukázky budou mít hodnotu 150,-Kč. Zaokrouhlování poukázek bude na celé desetikoruny, jak nahoru, tak dolů.  
 
 
10) Kdy se vyhodnocuje obratový vánoční bonus?
Obratový vánoční bonus budeme vyhodnocovat vždy jednou do roka a to k poslednímu září daného roku, aby jste Vaše poukázky k nákupu mohli využít právě k nákupu dárků na Vánoce. Řádná roční uzávěrka bude vždy k 30. 9. daného roku a počítat se budou nasbírané body od 1. 10. roku předchozího. Roční uzávěrka nastaví všem, kteří dosáhli stanoveného ročního obratu kredit ve výši 5% z dosaženého ročního obratu a všem členům W-klubu se vynuluje stav bodů (začíná nové účetní období).
 
11) Pokud jsem registrovaný zákazník, dostanu 7% slevu i při nákupu na E-shopu?
Slevu 7% poskytujeme při nákupu na kamenných prodejnách. Na E-shopu WIKY nabízíme standardně ceny všem o 15% nižší oproti běžným cenám na prodejnách. Snažíme se o to, aby zákazník měl v podstatě stejné podmínky nákupu jak na prodejně, tak i na E-shopu.
 
Sleva 15% je sice vyšší, ale zase platíte dopravné, popř. dopravné a doběrečné. Ve výsledku potom vycházejí nákupy téměř stejně s tím, že máte výhodu koupit na E-shopu a reklamovat na kterékoli naší prodejně. Pro registrované zákazníky nabízíme v našem on-line řešení možnost sledovat stav vlastního konta, svých nákupů a možnost nakupovat za zvýhodněné W-Ceny. 
 
12) Co dělat při ztrátě zákaznické karty (Wkarty)?
Ztrátou zákaznické karty (dále Wkarty) nepřijdete o žádné výhody, ani o nasbírané body či kredit.

Nejjednodušším způsobem je navštívit libovolnou naši prodejnu a požádat personál o vystavení nové Wkarty k již existujícímu zákazníkovi z důvodu ztráty.

Personálu stačí nahlásit

  • své celé jméno
  • e-mailovou adresu, pod kterou jste se prvně registrovali (kvůli přesnější identifikaci).

Poté vám personál spáruje novou zákaznickou kartu s vaším účtem a body, u ztracené Wkarty dojde k její deaktivaci.

13) Jak si zjistím stav mého konta (bonusové body, kredit)?
Stav svého konta zjistíte velmi jednoduše. Po přihlášení stačí kliknout myší na odkaz Moje konto (v horní části stránky) nebo na své jméno (v pravé horní části stránky), které se zobrazí po přihlášení.

stav konta



Na následujícím obrázku vidíte přehled vašeho konta (body, kredity)

stav konta 2